AKTUALIZACJA RESOLUME 7.16



Aktualizacja Resolume 7.16  | Kolory Efektów,  Ulepszone renderowanie tekstu i wiele więcej

Możesz teraz pokolorować swoje efekty w Arena & Avenue! Jest to przydatne, gdy masz długą listę efektów w swoich kompozycjach. Ulepszono renderowanie tekstu w Arena, Avenue i Wire, możesz teraz renderować kontury tekstu i poświaty. W Wire pojawiły się 4 nowe węzły: Quantize, Normalize, Element i Video Sampler. Możesz teraz kopiować i wklejać obrazy w Wire. W aplikacji Wire pojawiły się dwa nowe skróty klawiszowe: Command+Shift+R do zmiany nazwy węzła oraz Command+J do szybkiego łączenia węzłów. Ponadto kliknięcie wejścia na pulpicie nawigacyjnym powoduje teraz wybranie węzła w patchu.

Kolory efektów
Podobnie jak w przypadku kolorowania klipów, warstw, grup i decków, można teraz kolorować efekty, aby łatwiej je od siebie odróżnić. Jest to szczególnie przydatne, gdy używasz wielu efektów w swoich kompozycjach. Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy nagłówek efektu, aby wybrać odpowiedni kolor. Czy wiesz, że możesz także zmienić nazwę efektu?

Ulepszenia renderowania tekstu
Nie tylko możesz teraz używać czcionek i niektórych stylów, które wcześniej nie działały, ale możesz także renderować kontury tekstu, wewnętrzną poświatę, zewnętrzną poświatę, a po połączeniu tych dwóch uzyskasz efekt neonu. Te nowe opcje można znaleźć w źródłach i efektach Arena & Avenue Text Block i Text Animator, a także w węźle Wire Text Render.

Kopiowanie i wklejanie obrazów
Aby szybko wprowadzić obrazy do patcha, możesz teraz wkleić je bezpośrednio do Wire. Wystarczy nacisnąć Command+v po skopiowaniu obrazu z dowolnego miejsca, a zostanie utworzony węzeł obrazu z tym obrazem. Aby szybko skopiować klatkę z patcha, możesz teraz kliknąć prawym przyciskiem myszy na monitorze, aby ją skopiować. Obecnie dodajemy tę funkcję do Arena & Avenue, więc spodziewaj się jej w następnej wersji…

Nowe węzły
Węzeł Quantize kwantyzuje przychodzącą wartość lub teksturę. Pozwala to na kwantyzację sygnału w dyskretnych krokach. Węzeł Normalize robi to, co mówi, normalizuje wartości zmiennoprzecinkowe. Węzeł Element pobiera pojedynczy element z typu, który ma wiele elementów. Na przykład, aby wyodrębnić pojedynczy kanał z Texture2d RGBA lub pojedynczy element z Float 2/3/4. Sprawdź ich przykładowe łatki, aby zobaczyć, jak działają. Węzeł Video Sampler umożliwia próbkowanie pliku wideo w określonym czasie za pomocą wlotu Phase, który przyjmuje wartość od 0 do 1, aby przewijać wideo.

Nowe skróty
Aby szybko połączyć wiele węzłów z tym samym głównym gniazdem w węzeł Join, wystarczy je zaznaczyć i nacisnąć Command+J. Ogromna oszczędność czasu! Aby zmienić nazwę węzła bez dotykania myszy, wystarczy nacisnąć Command + Shift + R, aby zmienić nazwę węzła.

Lista poprawek dla Arena, Avenue i Alley
– #18530 Przewijanie do nowo utworzonego urządzenia w bibliotece
– #19089 Alley zawiesza się przy wyjściu z włączoną wylewką
– #19100 Nakładający się tekst pokazuje mały kontur w bloku tekstowym Arena
– #19342 Szum na początku przełączania klipów audio
– #19363 Wtyczka juicebar Frameboy przestała wyświetlać zawartość w wersji 7.15

Lista poprawek
– #15571 Węzeł losowy – dodano typ logiczny i całkowity
– #18951 Renderer 2D – dodanie trybu mieszania
– #19199 Kliknięcie wejścia w dashboardzie wybiera węzeł w patchu
– #19219 Dodanie atrybutu interpolacji do opóźnienia
– #19249 Wejścia atrybutów nie powinny zezwalać na połączenia sygnałów
– #19396 Awaria Otwieranie przykładów odtwarzacza wideo powoduje awarię Wire
– #19250 Kopiowanie i wklejanie / powielanie wielokrotnego wyboru węzłów wejściowych miesza automatyczną numerację
– #19368 Rectangle 2d z wieloma instancjami powinien oferować Mesh2D jako sugestię połączenia
– #19062 Cofnięcie zniszczenia węzłów wejściowych nie umieszcza ich z powrotem w tym samym miejscu
– #17961 Shader ze strony ISF może kompilować się z błędami w Wire
– #19654 Węzeł ISF nie obsługuje dodatkowych przebiegów renderowania

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą: https://trade2.mediam.com/producent=resolume/produkty,2